Redirecting

Redirecting

Thursday, February 9, 2012

Trip to Amara Hotels Sentosa, Day 2

Photographs by Yukie
この前のつづきです~ (^o^)/
二日目は、朝からビーチに行きましたー
空がとっても青てめっちゃ綺麗だったよ!!


Here you go!!
Pictures of Day 2 ^w^
The sky was looking much better the second day~


海やーーーー!!\(^o^)/







帰りにアイス食べました ^.^
We had ice cream on the way back~



ホテルに戻ったら部屋のプールで泳ぎました!!
Went swimming in our pool villa when we got back o(>~<)o


で、また出かけなおすの面倒だから
部屋に食べ物をルームサービスしてもらいました (^w^)b

あたし初めてルームサービス頼んだから、
なんかめっちゃ楽しかった!! 笑

We were lazy to go out again so we ordered room service!!
It was my sister's and my first time ordering food through room service so we were kinda excited about it #^.^#




ここでおわりです~~
コメントよろしくね!!

That's all I'm going to show you for this trip ^w^
Thanks for reading~

(Click 
here to see Day 1)

Posted by Yukie

4 comments:

  1. I think you will look great without make up!!! Must show me one day!!! XD

    ReplyDelete
  2. パスタおいしそう!

    ReplyDelete
  3. 海もホテルも食事も素敵だね☆
    昔より海キレイになった気がする

    ReplyDelete
  4. ブログ凄いねww

    ReplyDelete